Kundserviceagent till Dooris

Kundserviceagent till Dooris

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som har ett intresse för kundnöjdhet och alltid sätter kunden i fokus. Har du tidigare erfarenhet av e-handel och dialoger gentemot konsument? Har du tidigare erfarenhet inom orderhantering? 
Då är du varmt välkommen med din ansökan! Vi söker nu en kundserviceagent till vår kund Dooris. 

Dooris är ett nystartat företag för distributionslösningar inom e-handel som ägs av Bonnier News och Schibsted. Dooris kommer att erbjuda innovativa distributionstjänster till svenska hushåll och bistå den kraftigt växande e-handeln att nå ut med varor till svenska hem på ett effektivt sätt med kunden i fokus.

Ansvarsområden
I rollen som kundserviceagent kommer du att besvara ärenden via mejl från leverantörer, privatpersoner och företagskunder. Du ansvarar för att säkerställa att kundens ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt från start till mål. Ger god service till  kunderna och är företagets ansikte utåt. Arbetet kommer att kräva stort ansvar och självständighet. Alltid ett starkt fokus på kundnöjdhet och arbetsuppgifter som bland annat:


supportera konsumenter 
orderhantering
felsöka och analysera 


Kvalifikationer
Krav för tjänsten:


Gymnasieutbildning 
Svenska och engelska i tal och skrift 
Tidigare erfarenhet från e-handel, logistik och transporthantering


Personliga egenskaper:


noggrann i sitt arbete 
analytisk i sitt tillvägagångssätt 
hög servicemoral
positiv inställning 



Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna i denna inhyrning.  Du har ett trevligt bemötande gentemot kunder och vill alltid hitta ett sätt att få kunderna nöjda. 
Du vågar ta för dig på ett ödmjukt sätt, är snabblärd och har kapacitet att problem söka, mån om att få hjälpa kundens konsumenter. Vidare är du prestigelös och en problemlösare.

Ansökan
Start: omgående. Omfattning: heltid
Ansök snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag! Sista ansökan 2021-12-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Vid mer info: kontakta Rebecka Mattsson

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024