Kundservicemedarbetare för mobiloperatören Tre -start 24 maj

Kundservicemedarbetare för mobiloperatören Tre -start 24 maj

Arbetsbeskrivning

VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem.


DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund mobiloperatören Tre, att hantera inkommande samtal inom mobiltelefoni och försäljning. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.


OM DIG
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
Utöver detta ser vi gärna att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Gymnasieexamen



För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!


DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
betald utbildning
Fast grundlön med möjlighet till provision.



ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-19:00. Helger och röda dagar: stängt
Anställningsgrad: 80%.
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 24 maj
Din anställning startar med 8 dagars grundutbildning där du får lära dig verktygen du behöver i rollen.


REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en personlig intervju.

Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om tjänsten, vänligen kontakta:
jobb.sverige@transcom.com


#jobbjustnu

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067 070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich

HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna Eskilstuna
  • 12 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2021
  • Ansök senast: 14 maj 2021

Besöksadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna

Postadress

Box 88
Eskilstuna, 63221

Liknande jobb


27 juli 2021