Kundservicemedarbetare / Front Line Support / Savedesk

Kundservicemedarbetare / Front Line Support / Savedesk

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt på sikt möjlighet till tillsvidareanställning hos Telia Company.

Om företaget:

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.



Arbetsuppgifter:

Som kundservvicemedarbetare tillhör du ett team av drivna lagspelare som ansvarar för kundnöjdhet. Med telefon som ditt främsta verktyg har du daglig kontakt med Telia Companys privatkunder. Din huvudsakliga uppgift är att säkerställa att befintliga kunder stannar kvar. Du är sista ledet i kundservicekedjan och med din insikt i marknaden och tjänsteutbud arbetar du för att matcha varje kund med lösningar som passar just dem. Variation är en stor del av din vardag, då inget ärende är det andra likt. Rollen innefattar merförsäljning, där du är kreativ i hur du tar dig an och utvecklar ditt kundbemötande. Du erbjuds en gedigen introduktion i företagets tjänsteutbud och välkomnas in i ett team med god sammanhållning och mycket kompetens.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt och försäljning
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana

Vi tror att du som söker tjänsten är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot kund. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har förmågan att övertyga och sälja in idéer till andra. Vidare sätter du upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du vill utvecklas och söker aktivt utmaningar. Vi ser att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och organisationen och har drivkraften att följa regler och överenskommelser.

Övrig information:

Start: 3e maj
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, helpdesk, serviceinriktad (externt), övertygande, prestationsorenterad, lojal och plikttrogen, heltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 19 april 2021
  • Ansök senast: 23 april 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


24 april 2024

Kundservice i Uppsala

Kundservice i Uppsala

24 april 2024