Kundservicemedarbetare / Kundsupport med kunskaper i danska

Kundservicemedarbetare / Kundsupport med kunskaper i danska

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Awardit har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Awardit en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Awardit har utvecklat lojalitetslösningar för några av Skandinaviens största företag sedan 1999. Företaget erbjuder en helhetslösning till deras kunder. Denna lösning innehåller delar som design- och utveckling av hemsidor, lagerhållning av produkter, orderhantering samt behandling av betalning och fakturering. Awardit erbjuder även kundsupport till deras kunder. Kontoret i Göteborg är beläget i en tusen kvadratmeter stor takvåning i Gamlestadens fabriker. Här värdesätts sammanhållning och att ha roligt i arbetet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundservicemedarbetare besvarar du frågor från kunder via telefon och mail. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor som leveranser, returhantering och reklamationer. Du kommer även att utföra enklare tull-administration samt övriga administrativa uppgifter. Som dansktalande kundservicemedarbetare använder du dina språkkunskaper i samtal med kund samt översätter produktinformation och reklamutskick från svenska till danska. Du arbetar både mot den svenska och danska marknaden där majoriteten av kunddialogen sker på svenska. Du sitter tillsammans med tre andra kollegor och tillsammans utgör ni kundtjänstavdelningen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Mycket goda kunskaper i svenska och danska, både i tal och skrift
• God dator och systemvana
• Meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt
• Meriterande med tidigare erfarenhet av arbete i Visma Business

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. I dina kunddialoger är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett tillvägagångssätt för att lösa problem samt en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, service, serviceinriktad, administration, reklam, produkt, översätta, översättning, marknadsföring, danska, dansktalande, Visma, deltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2020
  • Ansök senast: 20 november 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024