Kundservicemedarbetare med försäljning i fokus sökes till Com Hem/Boxer!

Kundservicemedarbetare med försäljning i fokus sökes till Com Hem/Boxer!

Arbetsbeskrivning

Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats, arbeta mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din fasta lön med provision utan någon maxgräns? Trivs du i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Då är det dig vi söker!

Fördelen med att jobba med Com Hem och Boxer är att du själv får chansen att styra och påverka din lön genom provision på det du säljer. Det bästa är att ingen kund är den andra lik och du måste vara lyhörd för att kunna tillgodose kundernas behov.”
- Filip Nylander, Kundservicemedarbetare

HUR SER EN VANLIG DAG UT?

Du kommer att arbeta på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål.

Arbetsrollen är bred och du hanterar inkommande samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.

Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön!

Som nyanställd kommer dina två första veckor vara dedikerade till en grundutbildning på heltid från kontoret på Frösön. Därefter går du ut i jobb några veckor för att sedan slutföra de två sista utbildningsveckorna. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

Webhelp är den perfekta platsen för dig som vill utvecklas som individ och ta an nya utmaningar som du aldrig skulle tro var möjligt. Du kommer ständigt utvecklas och du kommer ha fantastiska kollegor som hjälper dig på vägen. Webhelp är en plats för att växa så varför inte ta chansen?" - Cassandra Sjöbeck, Kundservicemedarbetare

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Då Wehelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar

VI SÖKER DIG SOM...

Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel. Du tycker om att möta nya människor och lägger stor vikt vid att vara hjälpsam, såväl mot kunder som kollegor. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.

Vi vill att du uppfyller följande:

- Har grundläggande datorkunskap
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år


START: 2020-09-07 samt senare startdatum under hösten

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning som varierar mellan 50-100%

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, vardagar 08:00-19:00, helger 09:00-15:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-09-01

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com)

Non-discrimination
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish #english

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2020
  • Ansök senast: 1 september 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundtjänst till Kreta

Kundtjänst till Kreta

18 januari 2021

18 januari 2021