Kundservicemedarbetare till Baronas kontor i Fuengirola!

Kundservicemedarbetare till Baronas kontor i Fuengirola!

Arbetsbeskrivning

Drömmer du om att arbeta under den spanska solen? Söker du ett jobb där du får utveckla dina talanger inom kundbemötande? Är du social och trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta både självständigt och i team? Då ska du läsa vidare! Nu söker vi flera positiva och engagerade kundservicemedarbetare till vårt servicecenter i Fuengirola!

Barona är ett nordiskt personalföretag som ständigt arbetar för att förbättra arbetslivet. Vår verksamhet styrs av mod, ansvar, frihet och samarbete. Med mer än 700 experter och personal inom HR arbetar vi internationellt i tio länder. Baronas servicecenter i Fuengirola, Spanien, har redan mer än 220 kundserviceexperter och säljare.  

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi kundservicemedarbetare som kommer att få tillhöra ett nystartat team i en dynamisk miljö. Vår kund är ett stort framgångsrikt bolag som tillverkar elfordon.
Vi söker dig med en hands-on-attityd som vill erbjuda kundservice av högsta kvalitet till vår kunds breda kundbas. Som kundservicemedarbetare stödjer och vägleder du kunder gällande deras högkvalitativa produkter. Största delen av kunderna du kommer bemöta är seniorer, men mängden av unga kunder ökar. Din viktigaste uppgift är att erbjuda utmärkt kundservice via telefon såväl som via epost och chatt. Oberoende om problemet gäller leverans eller kundens fordon, har du ett lösningsfokuserat och aktivt arbetssätt.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservice. Du är en öppen och energisk teamspelare, som vill sköta dina uppgifter noggrant från början till slut och får saker gjorda med ett målmedvetet driv. Personer med goda prioriteringsfärdigheter och en god förmåga att arbeta under press är speciellt framgångsrika i detta uppdrag.
En absolut förutsättning i rollen är att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. Det är en fördel om du har en teknisk bakgrund eller kunskap över fordon i allmänhet.

Övrigt
Tjänsten är på heltid (39 timmar i veckan) och arbetstiden är förlagd på vardagar mellan kl. 9 och 17. Start för tjänsten är omgående.

Med tanke på situationen i världen så kan starten bli i Sverige men uppdraget ska på sikt flyttas med dig till Spanien inom cirka två månader.

Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten kontakta sara.fogelberg@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2021
  • Ansök senast: 18 februari 2021

Liknande jobb