Kundservicemedarbetare till dryckesföretag 21/11 - 15/12

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Rollen som kundcentermedarbetare hos vår kund, ett välkänt dryckesföretag, innebär att du ringer ut till företagets kunder och säkerställer leveranser. Du kommer att arbeta i team och avlasta ordinarie personal under perioden 21/11 - 15/12. Du kommer arbeta på företagets huvudkontor som är beläget i Vårby.

Arbetets omfattning:
Heltid, 8-17 under perioden 21/11 - 15/12.
Du kommer att vara anställd av Magna uthyrd till vår kund. Vi söker 4 personer för denna tjänst.

Kundföretaget
Vår kund är ett familjeföretag inom food & beverage som funnits i över 100 år. Idag består företaget av cirka 1300 medarbetare inom varuförsörjning, försäljning, marknadsföring och administration. Drygt 200 personer arbetar i fina lokaler på huvudkontoret söder om Stockholm. Företaget präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak. Här får du en varm och öppen arbetsplats där teamarbete är i fokus.

Din profil
Kompetenskrav
Du har erfarenhet av tidigare arbete med kundservice. Du är kommunikativ, lättlärd och kan arbeta effektivt och fokuserat. Vidare har du god datavana. Det är meriterande om du arbetat med telefonen som redskap.

Personliga egenskaper
För att trivas på företaget tror vi att du är glad och positiv och gillar ett socialt utbyte på arbetsplatsen. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Det viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se.
Ansök genom att klicka på "ansök", vi hanterar ej ansökningar via mail.

Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 4 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 7 november 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


20 april 2024