Kundservicemedarbetare till Roslagsvatten med omgående start

Kundservicemedarbetare till Roslagsvatten med omgående start

Arbetsbeskrivning

Vi söker kundservicemedarbetare för omgående start till vår kund i Åkersberga. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult men arbetar ute hos kund. Detta är ett tidsbegränsat uppdrag på ca 3 månader med omgående start och med stor chans till förlängning.

Vår kund Roslagsvatten ser till att 130 000 människor får rent dricksvatten varje dag. Bygger ut och underhåller ledningsnäten så att det håller lång tid framöver, och renar det använda avloppsvattnet. Roslagsvatten är verksamma i Österåkers kommun, Vaxholms stad, Knivsta kommun, Vallentuna kommun och Ekerö kommun. I Österåker och Vaxholm tar de även hand om avfallet och driver återvinningscentralerna.

I rollen som kundservicehandläggare kommer du att:
- Handlägga inkommande ärenden från kunder via Roslagsvattens kundkanaler, Kundo, telefon och mejl.

- Ansvara för registervård och att rätt information finns på kundbilden

- Administrera vattenavläsningar, kundklagomål, inbetalningar, ägarbyten

- Registrera nya tjänster och kunder

- Ansvara för handläggning, orderläggning och underlag till fakturering av pågående ärenden är korrekt, sker vid rätt tillfälle och enligt gällande taxa och rutinbeskrivningar

- Hantera klagomål och kundärenden kopplade till bestridan av fakturor

- Bidra till att rätt information finns tillgänglig i Roslagsvatten kanaler såsom hemsida, kundforum samt den interna wikin

- Säkerställa tillsammans med kundservicechefen och kvalitetsansvarig kundservice att rätt rutiner och processer finns på plats som stödjer avdelningens övergripande mål

- Sköta kontakter med driftavdelningar, myndigheter och uppdragskommuner

Din profil

- Treårig gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig

- Tidigare arbetat inom serviceverksamhet, via telefon och mejl

- Social och kommunikativ förmåga med strategiskt perspektiv

- Duktig på att kommunicera muntlig med kunder

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Ansökan

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamhet

Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2021
  • Ansök senast: 13 december 2021

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024