Kundservicemedarbetare utgående samtal till Swedbank i Göteborg

Kundservicemedarbetare utgående samtal till Swedbank i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker kundservicemedarbetare för utgående och inkommande telefoni till Swedbanks kundcenter, placerat på Lindholmen i Göteborg. Har du ett starkt intresse för såväl ekonomi som service, brinner för kundnöjdhet och vill få in en fot på en av Sveriges största banker? Då har Randstad ditt nästa uppdrag!

Swedbank värdesätter utveckling hos sina anställda vilket ger den som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Med i bagaget behöver du därför inte ha så mycket mer än en gymnasieutbildning och erfarenhet av service – resten ordnar sig med en gedigen introduktion och ett engagemang från dig som anställd. Låter det här intressant för just dig? Då hoppas vi på din ansökan – redan idag!

Ansvarsområden
Här välkomnas du till en arbetsplats som präglas av ett öppet klimat, stark sammanhållning och engagemang. Som utringande kundservicemedarbetare hos Swedbank sitter du i öppna, fräscha lokaler på Lindholmen tillsammans med flertalet kollegor i ett öppet kontorslandskap. I rollen garanteras du en ordentlig introduktion och utbildning (motsvarande totalt 5 veckor) och utöver det tillhandahåller Swedbank stora utvecklingsmöjligheter för dig som anställd.




Exempel på dina arbetsuppgifter
Kontakta befintliga, prioriterade privatkunder via telefon och ge dem förstklassig rådgivning och service. Rollen innebär merförsäljning av Swedbanks tjänster och produkter med målet att öka kundnöjdheten hos de befintliga kunderna .

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Arbetstider
Heltid, 38,5 h i veckan med schemalagd arbetstid dag, kväll och helg. Uppdraget startar i slutet av mars och pågår 6 månader framåt via oss på Randstad med stora möjligheter att gå över till Swedbank efter avslutat uppdrag. 

Kvalifikationer
Här behöver du:


Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke (som exempelvis kundtjänst, restaurang eller butik).
Ett starkt intresse för ekonomi
Gymnasieutbildning med krav på godkänt i kärnämnena svenska, engelska och matematik.
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.



meriterande


Har du en gymnasieexamen med inriktning mot ekonomi och/eller har läst kurser inom ekonomi ser vi det som meriterande (men inte krav).
Tidigare erfarenhet från kundservice över telefon eller från telefonförsäljning.





För den här tjänsten söker vi dig som inser vikten av god service och tycker om att hjälpa människor, på riktigt! Du är social som person och är inte den som räds av att ta en första kontakt med kunden. Vidare tror vi att du är engagerad i ditt arbete och nyfiken på att lära dig nya saker. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet. Ser du också dig själv som öppen som person och samarbetsvillig kommer du att bli ett uppskattat tillskott hos Swedbank.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-02-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med 7,3 miljoner privatkunder och 618 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning. Vi vill göra det möjligt för människor, företag och samhällen att växa.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 10 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


30 september 2020

Kundservice/Ordermottagning till Kurita i Göteborg

Kundservice/Ordermottagning till Kurita i Göteborg

30 september 2020