Kundsupport / Kundservice / Kundtjänst till fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Om kunden:

Organisationen är en stor aktör inom fastighet och förvaltning med över 500 000 medlemmar. I de ljusa och moderna lokalerna i centrala Stockholm arbetar ca 400 personer. Du blir en del av organisationens kundservice, som är den största avdelningen med drygt 75 medarbetare. Organisationen främjar hälsa och välmående och är en rökfri arbetsplats.

Arbetsuppgifter:

Som medarbetare på kundservice hanterar du ärenden från organisationens interna och externa kunder. Ärendena gäller exempelvis frågor rörande medlemskap, betalningar, avtal, panter, bilplatser och felanmälan. Du kommer även att ge support till mäklare i samband med försäljning av de lägenheter företaget förvaltar. Arbetet sker företrädesvis via telefon, samt via mejl och organisationens interna ärendehanteringssystem, men även nya kommunikationskanaler kan tillkomma. Du kommer ansvara för att handlägga ärendet från början till slut.

Detta är ett långsiktigt uppdrag motsvarande heltid (40 timmar) från 9 januari med möjlighet till överrekrytering efter 12 mån. Du kommer parallellt att erbjudas en diplomerande utbildning inom organisationens kundservice.

Arbetet sker vardagar, måndag till fredag. Kundservicen är öppen mellan 07:00-17:30 och dina arbetstider varierar inom detta tidsintervall.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av kundservice, med fördel mot privatkunder
• Vana av att arbeta med telefonen som redskap (starkt meriterande)
• Erfarenhet av ekonomi och reskontra (meriterande)

Övriga krav:
• God systemvana och allmän datorvana
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska
• Förmåga att kommunicera på engelska i både tal och skrift
• Vana av att arbeta i Office och affärssystem

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare är det viktigt att du är serviceinriktad, lyhörd och har ett pedagogiskt förhållningssätt. Det är av största vikt att du är noggrann och metodisk. Du motiveras av att arbeta mot mål och sporras av att följa dina nyckeltal och utveckling.

Då det är ett ständigt flöde av inkommande ärenden är det även viktigt att du är effektiv och trivs i en miljö med högt arbetstempo. Vi tror att du som söker denna roll är nyfiken, tycker om att hitta lösningar och har ett flexibelt arbetssätt.

Övrig information:

Start: 9 januari
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ök.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: fastighet, fastighetsbranschen, kundservice, kundsupport, kundtjänst, kundservicemedarbetare, support, service, Stockholm, stockholm, heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 21 november 2016

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


27 november 2020