Kundsupport på 50%

Kundsupport på 50%

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Söker du efter en roll inom administration och kundservice på 50%? Är du noggrann, strukturerad och servicemedveten? Vi söker dig som är tillgänglig omgående och har möjlighet att arbeta förmiddagar måndag-fredag.

Tjänsten är på 50% fram till juli 2021. Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund Byggbranschens utbildningscenter som har kontor högst upp på Avenyn. Efter en introduktion på kontoret kommer arbetet att ske hemifrån.


Om företaget
Byggbranschens Utbildningscenter erbjuder ett stort antal utbildningar för att tillgodose kompetensbehovet i bygg- och anläggningsbranschen, både för tjänstemän och yrkesarbetare. Med ett brett utbud inom områdena entreprenadjuridik, arbetsmiljö, företagsstyrning, ledarskap, byggproduktion, arbetsrätt och projektering får deltagarna sina utbildningsbehov uppfyllda.

Inom byggbranschen så är det ett högt tempo och många olika krav på och behov av utbildning. Bygg- och anläggningsprojekt är också ofta i kritiska skeden då personalen inte har möjlighet att vara borta för att gå på kurs. Där ser vi en stor möjlighet med digitaliseringen för att på så sätt erbjuda fler möjligheten till flexibelt lärande.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport är ditt huvudansvar att ta emot inkommande samtal och mail kring hantering av:
• Hantering av personuppgifter
• Hantering av medlemmarnas inloggningsuppgifter
• Teknisk support
• Support vid webbutbildningar
• Övrig administration



Kvalifikationer
Vi söker dig som har möjlighet att arbeta varje förmiddag måndag-fredag 8.30-12.30. För att passa i tjänsten har du tidigare arbetat med administration och kundsupport, gärna teknisk support. Som person är du servicemedveten, strukturerad och självständig. I den här rollen är det extremt viktigt med ett noggrant arbete, vi söker dig som är detaljorienterad och hellre frågar en extra gång om man är osäker.

Du har vidare goda språkkunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från utbildningsbranschen.


Övrigt
Tjänsten är på deltid måndag-fredag 08.30-12.30.
Efter en fysisk introduktion kommer arbetet att ske hemifrån.

Intervjuer sker löpande och tillsättningen av tjänsten kan mycket väl ske innan sista ansökningsdagen.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024