Kundsupport till attraktivt företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Om kunden:

Företaget tillhandahåller och utvecklar säkra och effektiva betalningslösningar för butiker och restauranger och är idag en ledande aktör inom sitt område. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, moderna lokaler där ca 60 personer arbetar. Här präglas kulturen av en stark teamkänsla där goda utvecklingsmöjligheter finns för rätt person.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport tar du emot inkommande samtal och mail från företagets befintliga kunder och ger support i enklare tekniska ärenden. Mer avancerade frågor eller av annan karaktär eskaleras vidare till andra grupperingar inom kundservice som är uppdelad inom olika områden. Merförsäljning är en naturlig del av ditt arbete där du agerar rådgivande och erbjuder uppgraderingar av befintliga kunders avtal eller erbjuder kompletterande produkter. Du arbetar med individuella och teambaserade mål.

Du får en gedigen introduktion under tre veckor och erbjuds därefter kompetensutvecklande aktiviteter och dedikerade kollegor. Arbetet är förlagt heltid på vardagar kl. 8-17, ibland 9-18.

Uppdraget är initialt på sex månader, med goda chanser till förlängning efter detta.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom försäljning där du arbetat med utgående samtal och/eller erfarenhet av kundservice.
• Meriterande är också om du har tidigare erfarenhet av teknisk support av något slag, men detta är inget krav.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och gärna även på engelska.


Vi söker dig som trivs i kombinationen av kundservice och försäljning, har ett tekniskt intresse och som drivs av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. För att lyckas i denna roll tror vi att du är en tävlingsinriktad lagspelare som gillar att hitta lösningar på problem och ge förstklassig service. Vi tror att du är en nyfiken person som gärna vill utvecklas och klättra i företaget men också att du är en person som tar ansvar för de ärenden som du åtar dig. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.

Övrig information:

Start: 15 augusti
Plats: Stockholm
Lön: Fast del samt generös provisionsdel

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, kundservice, merförsäljning, IT, service, försäljning, heltid, kundtjänst, support

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 15 juli 2016

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Säljare - Start 23 Oktober!

Säljare - Start 23 Oktober!

17 oktober 2023

Säljare - Start 9 Oktober!

Säljare - Start 9 Oktober!

9 oktober 2023