Kundsupport till Swedbank Pay sökes!

Kundsupport till Swedbank Pay sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du en avslutad gymnasial utbildning och trivs med att använda telefon som arbetsredskap? Är du dessutom serviceinriktad, uthållig och kommunikativ som person? Då kan rollen som kundsupport hos Swedbank Pay vara något för dig. Start är beräknad i mitten av augusti så tveka inte på att skicka in din ansökan idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Swedbank Pays räkning ett nytt stjärnskott till rollen som kundsupport till deras supportteam. Tjänstens omfattning är på heltid med start augusti och kommer pågå fram till årsskiftet. Arbetet kommer att utföras på Swedbank Pays kontor i centrala Stockholm och du kommer att få en introduktion till arbetet och de system som används. Du kommer bli en del av ett härligt team på totalt 17 personer.

#

Du erbjuds


* Den perfekta rollen för att få extra meriterande erfarenhet på CV:t.
* Möjlighet att bli en del av ett välkänt bolag.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kundsupport kommer du att hantera inkomna samtal från företagskunder gällande vanliga supportärenden. Vidare kommer du att dokumentera alla ärenden i Swedbank Pays ärendehanteringssystem samt arbeta med annan liknande administration. Rollen kräver även att du som kundsupport håller bra kvalitet när det kommer till service, därav är det viktigt att du svarar kunderna inom 3 minuter. Frågor som kan dyka upp från kunderna kan exempelvis vara att kontrollera transaktioner, in- och utbetalningar, fylla i avtal och blanketter.

Därav kräver rollen att du som person är serviceinriktad och initiativtagande till att hitta bästa möjliga lösningen till kunderna.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasialutbildning.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.

Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av support via telefon och mail sedan tidigare.
* Har erfarenhet av sälj.
* Kan tala danska och norska.


Vi söker dig som är:


* Serviceinriktad.
* Initiativtagande.
* Uthållig.


Övrig information


* Start: Mitten av augusti.
* Omfattning: Heltid till årsskiftet.
* Placering: Kungsgatan 36.
* För denna tjänst kommer det krävas ett utdrag ur belastningsregistret, vänligen beställ detta i samband med att du söker tjänsten här!


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024