Kundtjänst för framtida uppdrag!

Kundtjänst för framtida uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Har du arbetslivserfarenhet inom service? Trivs du bra med att använda datorn och telefon som främsta arbetsverktyg? Är du social, driven och serviceminded? Vi söker nu kundtjänstmedarbetare för framtida uppdrag hos vår globala kund inom fordonsindustrin!

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare inom fordonsindustrin kommer du att hantera kundärenden via telefon, mail och chatt. I tjänsten kommer du även arbeta proaktivt med försäljning genom att fånga upp leads som kan leda till ökad försäljning för verksamheten. Vidare kommer du kontinuerligt arbeta med att följa upp kundupplevelsen genom att ta emot feedback, driva förbättringsförslag och administrera kring ärenden.

Detta är en heltidstjänst med placering i Torslanda. Du kommer att ha ett varierande schema där även kväll-och helgjobb förekommer. Vi ser därför att du är flexibel gällande arbetstider.

Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. Vi får in en hel del uppdrag inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av servicearbete, gärna inom restaurang, kundtjänst eller försäljning. Eftersom du kommer att hantera kundärenden globalt är det väsentligt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Stor merit om du har norska eller finska som modersmål. Vi ser också att du har god datorvana och har lätt för att lära dig nya program och system.

Vidare söker vi dig som brinner för service och som vill ge en kundupplevelse utöver den vanliga. Du är lyhörd, är kreativ och har således en fallenhet för att hitta lösningar på problem. Vidare är du en driven lagspelare som trivs bra med att arbeta i team. Du bidrar med positiv energi till ditt team och ser gärna utvecklingsmöjligheter i ditt uppdrag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Nalin Yilmaz via Nalin.Yilmaz@adecco.se - Kan vara svår att få tag på under sommaren, tillbaka i arbete v32.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2020
  • Ansök senast: 31 augusti 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024