Kundtjänst Helpdesk inom ekonomi till stort bolag

Kundtjänst Helpdesk inom ekonomi till stort bolag

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med ekonomi och service och bredda dina kunskaper? Sök tjänsten inom helpdesk till vår kund i Stockholm!

Vill du jobba med ekonomi och få bred kompetens inom hela ekonomiområdet? Det här är ett perfekt jobb för dig som vill jobba med ekonomi och ge service till vår kunds interna personal och kunder. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett härligt och familjärt team på sju personer som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Du kommer ha många kontaktytor i rollen och ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen inom kundtjänst / helpdesk kommer du att besvara inkommande samtal och ärenden rörande ekonomi, utlägg och inköp. Du kommer guida och supportera den interna verksamheten i systemen vad gäller t.ex. hur man lägger en order eller varför en order i inköpssystemt inte gått iväg. I kontakt med externa parter, kunder och leverantörer hanterar du t.ex frågor gällande fakturor.  

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten förväntas starta i omgående och pågå 9 månader med möjlighet till förlängning. Vår kund sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid och du kommer att vara konnsult på TNG.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du tidigare jobbat i någon form av serviceroll från en större organisation. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara serviceinriktad. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig både i tal som skrift.

Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Arbetstelefonen är ditt främsta verktyg, så för att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt. Du är proaktiv och initiativtagande till din natur och tar gärna de möjligheter som ges till vidareutveckling. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har systemvana.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2021
  • Ansök senast: 2 september 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024