Kundtjänst i Göteborg

Kundtjänst i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu konsulter för start 14:e juni till vår kund inom bilindustrin.
Letar du efter ett jobb där du får bidra med din erfarenhet som kundtjänstmedarbetare?  Bidrar din personlighet till att inspirera teamet och lösa problem? Talar och skriver du svenska flytande samt har tidigare erfarenhet av kundsupport via telefon, chatt och mail och söker nästa utmaning i arbetslivet? 

Då kan vi på Randstad snart ha nästa uppdrag för dig!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Arbetsuppgifter:
• Besvara kundärenden via telefon, mail och chatt.
• Hantera beställningar via interna processer och system.
• Hantera tekniska frågor.
• Löpande arbeta med feedback-hantering från kunder.

Arbetstider
Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider.

Start 14:e juni.

Kvalifikationer
• Flytande i svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt.
• Minst 6 månaders erfarenhet av kundtjänstarbete.
• God datorvana.
• Gymnasieexamen.

Meriterande:
• Erfarenhet från att arbeta i Salesforce.
• Körkort. 

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansökning sker enbart via annonsen.
För mer information mail: hugo.gejervall@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kundmottagare till kund i Danderyd

Kundmottagare till kund i Danderyd

23 september 2021

23 september 2021