Kundtjänst till spelbolag

Kundtjänst till spelbolag

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta utomlands och har tidigare erfarenhet av kundtjänst? Nu söker en av världens ledande spelkoncerner svensktalande kundtjänstmedabetare, läs mer och sök idag! För att söka tjänsten krävs ett översatt CV på engelska!

Om tjänsten
En av världens största spelkoncerner online vill växa och utöka sin kundbas och söker flera nya medarbetare med språkkunskaperna, svenska, norska, tyska och engelska. Företaget ligger i Staffordshire, Stoke on Trent i England och här kommer du som söker även att arbeta. Arbetstiderna är förlagda på både förmiddag och eftermiddag, helgjobb förekommer och den totala arbetstiden är 40 timmar per vecka. Företaget står för boende och en viss ersättning förekommer vid resor mellan Sverige och England.

I rollen som kundtjänstmedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ha en daglig kontakt med företagets internationella kundbas med fokus mot den svenska marknaden. I den dagliga kontakten ingår att ta emot inkommande samtal per telefon, bemöta och vägleda kunden via chatt, svara och upprätthålla en goda relationer via mail

Arbetsuppgifter:
- Inkommande samtal
- Live chatt
- Mailhantering

Om dig
Vi söker dig som drivs av att leverera service i världsklass. I denna roll är språket en viktig del och därför är flytande svenska och engelska ett krav. Du som söker skall vara tillgänglig att kunna börja arbeta relativt omgående och har tidigare kundtjänst eller receptionsvana. Är du sportintresserad är detta meriterande då verksamheten styr sina arbetstider efter sportarrangemang. Talar du fler språk en endast svenska och engelska är detta meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
- Svenska och engelska i både tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av kundtjänst

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Företaget har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev på engelska och genomgå en videointervju.

Steg i rekryteringsprocessen:
1. Skicka en ansökan med CV på engelska via annonsen
2. Genomför ett personlighetstest (skickas av oss på Adecco)
3. Skicka in en videointervju (länk skickas av oss på Adecco)
4. Om du går vidare i steget skickas ditt CV och din profil över till Adecco i England
5. Nästa steg är en intervju med Adecco England, över telefon/skype
6. Träffa kunden i England på en fysisk intervju

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Sara Höglund på +46 736847323 / sara.hoglund@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Hej avgifts- & hyreshandläggare!

Hej avgifts- & hyreshandläggare!

15 september 2020

15 september 2020

Customer Journey Manager

Customer Journey Manager

15 september 2020