OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en framåt och serviceinriktad person som har ett öga för detaljer? Pratar du dessutom flytande danska och tycker, precis som oss, att sociala medier och digitala kanaler är ”the place to be” när det kommer till att ge service och kommunicera med kunder? Vi söker nu en kollega till det nordiska kundtjänstteamet som kommer ansvara för kundsupporten mot den danska marknaden.
OM TJÄNSTEN
Maria Nila är ett familjeföretag i grunden och tack vare veganska och hållbara produkter av hög kvalitet tillsammans med drivna och engagerade medarbetare, har de lyckats etablera sig som en mycket stark aktör på marknaden.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du ansvara för att Maria Nilas kunder får service i världsklass. Du kommer framförallt arbeta mot den danska marknaden och kommunikationen sker via sociala medier, andra digitala kanaler såsom webb och mejl samt via telefon. Du kommer att rapportera till Customer Support Manager och arbetat tätt ihop med de andra två kundtjänstmedarbetarna i teamet. Placering för tjänsten är på det ljusa och fina huvudkontoret på Villagatan, centralt beläget i Stockholm.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer till exempel att:
* Hantera kundserviceärenden
* Svara på frågor och bemöta kunder via sociala medier och övriga digitala kanaler
* Hantera säljförfrågningar och inkomna ordrar
* Hantera reklamationer
* Dagligen ansvara för säljstatistiken tillsammans med övriga kollegor i teamet
* Löpande arbeta med förbättring av interna processer och strukturer
Arbetet sker i nära samarbete med kollegorna i teamet, marknadsavdelningen samt Maria Nilas säljare och du kommer fungera som spindeln i nätet.
Såhär beskriver Elin, kundtjänstmedarbetare och framtida kollega, hur det är att arbeta i rollen och hos Maria Nila: "En inspirerande arbetsplats i en expansiv fas. Högt i tak och ett glatt gäng som alltid peppar och hjälper varandra!"
Du erbjuds:
* Anställning i ett bolag som tar ett stort socialt ansvar. Maria Nila är unika i branschen med produkter som är 100% veganska och närproducerade i Helsingborg. Dessutom tar de en stark ställning mot djurplågeri och donerar varje år pengar till extra utsatta djurarter. Läs mer om deras engagemang här.
* Hos Maria Nila präglas kulturen av vädeorden – Act Friendly, Be Ambitious & Take Ownership - Hårt arbete och prestation belönas samtidigt som det är viktigt att alla har kul tillsammans. Årligen anordnas flera konferenser, fester och resor för att stärka teamkänslan, kompetensen och kulturen.
VI SÖKER DIG SOM
* Har mycket goda kunskaper i danska i tal såväl som skrift, samt har goda kunskaper i svenska och engelska
* Erfarenhet av en liknande roll inom kundservice är meriterande, men viktigast för oss är dina personliga egenskaper
* Erfarenhet av att arbeta i ordersystem är meriterande
Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och trivs i en roll med mycket sociala kontakter. Du tar ett stort eget ansvar, har en förmåga att strukturera och planera ditt arbete och kommer gärna med initiativ till förbättringar. Vidare är du en positiv glädjespridare och teamplayer. Dessutom ser vi det som en självklarhet att du delar våra värderingar om att veganska och hållbara produkter är framtiden inom vår bransch.
Övrig information
* Start: Omgående/Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, tillsvidare med sex månaders inledande provanställning
* Placering: Villagatan 13, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work men du kommer att bli direkt anställd hos Maria Nila och deras önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta oss på ste03@academicwork.se.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Maria Nila på deras hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231