OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundservice och trivs väl i en miljö där du dagligen hjälper kunder och kollegor i din yrkesroll? Trivs du dessutom i en administrativ roll som du kombinerar med telefonkontakt? Nu har du möjligheten att utföra båda delarna i en spännande och varierande roll som kundtjänstmedarbetare. Varmt välkommen med din ansökan till en tjänst med många möjligheter!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare till ett utvecklande och spännande företag. Vår kund är ett ledande medicintekniskt företag som tillverkar medicinsk utrustning. I rollen kommer du ha kontakt med kunder inom stora delar av Norden och vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ingå i ett team som arbetar tätt ihop och supporterar varandra i det dagliga arbetet. Arbetsplatsen inspireras av glädje och har en stark servicekänsla med målet att alltid ha kunden i fokus.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden. Uppdraget kommer att vara på heltid och startar omgående. Uppdragets längd är på 3 månader med goda möjligheter att bli förlängd, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande på https://www.academicwork.se/jobbsokande/konsult
ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta mot den Nordiska marknaden där dina arbetsuppgifter främst innefattar ordermottagning. Utöver detta kommer du att svara på inkommande samtal gällande leveransfrågor från kund samt hantera övriga administrativa uppgifter.
Du kommer till exempel att:
* Hantera orderläggning i affärssystem
* Svara på inkommande samtal
* Ta emot reklamationer
Det är meriterande om du talar och skriver obehindrat på finska då det förekommer i arbetet.
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av SAP och affärssystem
* Har minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
* Har avslutad gymnasieutbildning
* Har god datorvana
* Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi söker dig som är ansvarstagande och att du har kunden i fokus. Då företaget verkar inom en seriös bransch är det viktigt att du är lugn och professionell i ditt sätt.
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Kommunikativ
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 3 månader med möjlighet till förlängning
* Placering: Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av [Academic Work] gbgj01@academicwork.se.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231