Kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår kund på Östermalm

Arbetsbeskrivning

Om rollen:

Vi letar nu efter en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare till vår kund som har kontor centralt på Östermalm. Vi letar efter en stjärna som vill arbeta med fokus på bolagets svenska och norska kunder och är mycket skicklig i dessa språk.

Du tillhör ett kundserviceteam på ca 15 glada serviceinriktade medarbetare som rapporterar till teamledaren. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att du ger varje kund riktigt bra service. Du tar emot inkommande ärenden via mail, webbformulär och telefon. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

Du kommer bland annat arbeta med:

- Orderhantering och beställningar
- Reklamationshantering
- Fakturafrågor och frågor kring leveranser
- Övrig administration i kundens affärssystem
- Bidra till en rolig och trevlig stämning tillsammans med dina kollegor


Kvalifikationer:

Vi söker dig som är service-minded, engagerad och prestigelös. Du har en personlig approach till alla kunder och brinner för att hjälpa dem på bästa sätt. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt och är van att prioritera och vara flexibel. Förutom detta ser vi gärna att du även trivs med att arbeta självständigt samt gillar att bidra till en trevlig och härlig stämning i teamet. Du talar och skriver på både svenska och engelska obehindrat. Du har tidigare god dokumenterad erfarenhet av kundbemötande (butik, event, försäljning eller kundservice).

Meriterande:

- Erfarenhet av Sales force
- Talar norska eller har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst mot den norska marknaden


Tillträde, omfattning och anställning:

Tjänsten är på heltid med start snarast möjligt. Kontoret ligger mycket centralt i Stockholm med mycket goda kommunikations möjligheter. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd hos Hero men har mycket goda möjlighet till tillsvidare anställning hos kunden efter det. Dina arbetstider kommer att vara kontorstider, Måndag- Fredag 08:00 -17:00.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024