Kundtjänstmedarbetare till kund i Upplands Väsby

Kundtjänstmedarbetare till kund i Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du kommer ha kontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mail. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Outlook, Word och Excel då du dagligen kommer att arbeta i MS-Office. Arbetet består av mycket tätt samarbete med kollegor och även administrativa arbetsuppgifter. Arbetet utförs till stor del i SAP därför är goda kunskaper i systemet nödvändigt för tjänsten. Vi söker en serviceinriktad kundtjänstmedarbetare på heltid med placering i Upplands Väsby.

I din roll som Kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Kundservice.
- Kundkontakt via telefon och mail.
- Administration.

Tjänsten som Kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag på 3 månader med start i augusti.

Om dig
Vi söker dig som brinner för att leverera högklassig service och har en mycket god social kompetens. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har en god förmåga för problemlösning. Vidare ser vi att du är flexibel i ditt arbetssätt, trivs med att arbeta i team och besitter en mycket god samarbetsförmåga. Du som har några års erfarenhet inom kundservice eller liknande arbeten kommer komma snabbt in i rollen.

Vidare ser vi att du är en noggrann, flexibel och ansvarstagande person med bra förmåga att kunna arbeta självständigt. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Du som talar norska och danska är också varmt välkommen att ansöka. Har du dessutom erfarenhet inom logistik ser vi det som mycket meriterande. Krav för tjänsten är goda kunskaper i systemet SAP.

Viktigt för tjänsten är:
- Serviceinriktad med god kommunikationsförmåga.
- Bra samarbetsförmåga.
- Vana vid administrativa arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i SAP

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Linnéa Nyström via Adecco 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänstmedarbetare, Kundservice, Upplands Väsby, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024