Kundtjänstmedarbetare till logistikföretag

Kundtjänstmedarbetare till logistikföretag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Just nu letar vi efter dig som är utåtriktad och har god känsla för service till rollen som kundtjänstmedarbetare för ett stort företag inom logistik. Jobbet innebär såväl spännande arbetsdagar med utmanande arbetsuppgifter som trevliga kollegor. Vi söker personer på heltid och dina arbetstider är förlagda måndag till fredag. Sök tjänsten redan idag!

Vad går arbetet ut på?
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du övergripande att arbeta med inkommande kundsamtal och mail tillsammans med trevliga och engagerade kollegor. Ditt största fokus är att ge professionell service och support men i rollen ingår även viss administration. Du kommer börja jobbet som kundtjänstmedarbetare med en betalt utbildning för att få rätt förutsättningar att leverera i världsklass!

Dina arbetsuppgifter
I jobbet ingår till exempel att
* spåra försändelser och paket
* hantera ordrar och reklamationer
* svara på frågor om fakturor, produkter och tjänster

Din profil
Är du den vi söker?
Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Har du tidigare erfarenhet av kundservice/kundtjänstarbete kommer det att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del, men har du inte det blir startsträckan helt enkelt bara lite längre.

Vi önskar att du
* trivs i mötet med andra människor
* kan uttrycka dig väl i både tal och skrift
* drivs av att arbeta efter uppsatta mål
Det är meriterande om du
* har erfarenhet av kundservice

Om företaget
Välkommen till en arbetsplats som satsar på dig och som erbjuder samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.

Vi erbjuder dig
* regelbunden feedback och uppföljning från dina närmsta chefer
* en social arbetsplats fylld av gemenskap
* en trygg anställning med lön enligt kollektivavtal

Hur du ansöker
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Recruitive men arbeta uppdragsbaserat hos vår kund. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.





Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.





Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.





Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2021

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb