Kundvärd på deltid i Västervik

Kundvärd på deltid i Västervik

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du ett extrajobb där du får möjlighet att använda din serviceinriktade personlighet och samtidigt vara del av en viktig samhällsfunktion? Då kan detta vara jobbet för dig! 


Statens servicecenter ska bidra till en effektiv och tillgänglig statsförvaltning. De levererar administrativa tjänster till andra myndigheter samt ger information och vägledning i myndighetstjänster till privatpersoner och företag på 117 servicekontor över hela landet. 


Till servicekontoret i Västervik söker vi nu en kundvärd på deltid. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som kundvärd hos Statens servicecenter ansvarar du för att ha översikt över den gemensamma kön och samtidigt kommunicera med övriga interna medarbetare för att ha en övergripande koll på antal personer som vistas i lokalen. Det innebär att du framför allt sköter in- och utsläpp av kunder i lokalen och att det sker på ett säkert sätt utifrån ett smittskyddsperspektiv. 


Detta inkluderar även mottagning av post till vår brevlåda samt att stämma av med kunder som har bokade tider till ID-kort och släppa före dem i kön strax innan deras bokade tid.

Du kommer delvis att arbeta utomhus och behöver därför vara bekväm i att arbeta utomhus även vid kallare temperaturer. 

Arbetstider
Måndag-fredag kl.10:00-14:00. 
Start omgående, uppdraget pågår fram till 15 januari med möjlighet till förlängning. 

Kvalifikationer
För att vara rätt för rollen behöver du vara duktig på att kommunicera på ett tydligt och serviceinriktat sätt. Du håller dig lugn även i stressiga situationer och har förmågan att hålla ordning även i lite stökiga miljöer. 


För att vara aktuell för tjänsten kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2020-11-23, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2020
  • Ansök senast: 23 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Front Desk Staff

Front Desk Staff

16 april 2024

15 april 2024

21 september 2023

Administratör till Enköping

Administratör till Enköping

21 september 2023