Kvalificerad ekonomiassistent till internationellt koncern

Kvalificerad ekonomiassistent till internationellt koncern

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en kvalificerad ekonomiassistent till ett internationellt koncern med lokaler centralt i Göteborg. Uppdraget är en hyrrekrytering där du går in som konsult i 6 månader för att sedan gå över i en anställning hos kundföretget.

Vad innebär rollen och vem söker vi?
Du ingår i ett sammansvetsat ekonomiteam om fyra personer där du ansvarar för fakturering, kund- och leverantörsreskontra och avstämningar. Ni arbetar tätt tillsamman i teamet och backar upp för varandra där det behövs. Bolaget finns internationellt och mycket kommunikation sker på engelska, dock mest skriftligt via mail, men det är av vikt att du känner dig bekväm med engelska både i tal och skrift. Bolaget använder Microsoft AX som affärssystem och Medius flow för inscanning av fakturor och det är ett plus om du är van vid att arbeta i Excel.

Vi tror att du har relevant utbildning och erfarenhet från liknande roll och finns tillgänglig omgående. Du är en utpräglad lagspelare och trivs i en assisterande roll och är noggrann och prestigelös i ditt arbete.

Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos kund är omgående och 6 månader för att sedan gå över i en anställning. Arbetstiderna är mellan 8-17 med flextid.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Caroline Karlsson på telefonnummer 031-333 54 71. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan direkt.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2021
  • Ansök senast: 22 januari 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024