KYC-Support sökes till Swedbank Pay!

KYC-Support sökes till Swedbank Pay!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad att frågor som rör KYC och vill få in en fot på arbetsmarknaden hos ett välkänt bolag? Är du dessutom serviceinriktad, uthållig och kommunikativ som person? Då kan rollen som KYC-support hos Swedbank Pay vara något för dig. Beräknad start är i mitten av augusti så tveka inte på att skicka in din ansökan idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Swedbank Pays räkning ett nytt stjärnskott till rollen som KYC-support till deras supportteam. Tjänstens omfattning är på heltid med start augusti och kommer pågå fram till årsskiftet. Arbetet kommer att utföras på Swedbank Pays kontor i centrala Stockholm och du kommer att få en introduktion till arbetet och de system som används. Du kommer bli en del av ett härligt team på totalt 17 personer.

#

Du erbjuds


* Den perfekta rollen för att få extra meriterande erfarenhet på CV:t.
* Möjligheten att bli en del av ett välkänt bolag.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som KYC-support kommer du att hantera inkomna samtal från företagskunder gällande KYC-frågor. Därav kräver rollen att du som person är serviceinriktad och initiativtagande för att hjälpa kunderna på bästa möjligt sätt. Rollen kräver även att du som KYC-support håller bra kvalitet och service, därav är det viktigt att du är proaktiv när det kommer till att kontakta kunder innan de blockeras. Dina främsta verktyg i rollen kommer vara telefon och mail, men kommer även arbeta i Swedbank Pays egna ärendehanteringssystem.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasialutbildning.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.
- Har grundläggande kunskaper för att förstå norska.

Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av support via telefon och mail sedan tidigare.
* Har erfarenhet av sälj.
* Kan tala danska och norska.


Övrig information


* Start: Mitten av augusti.
* Omfattning: Heltid till årsskiftet.
* Placering: Kungsgatan 36.
* För denna tjänst kommer det krävas ett utdrag ur belastningsregistret, vänligen beställ detta i samband med att du söker tjänsten här!


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Finnish speaking job opportunities

Finnish speaking job opportunities

24 april 2024

24 april 2024

Finnish Audi Customer Service

Finnish Audi Customer Service

24 april 2024