Ledare för Personlig Tekniker Online

Ledare för Personlig Tekniker Online

Arbetsbeskrivning

Vill du anta den utmanande uppgiften att leda och utveckla vår kund- och affärsdrivna service- och supportverksamhet? Vi söker nu en erfaren ledare för våra Personlig Tekniker Online med placering i Sundsvall.
Är det här din nästa möjlighet?
Teamets fokus är att leverera Telias tjänster inom området ”Technical Expert Support Services”, där en ständig utveckling av nya tjänster pågår för att svara mot kundernas behov av IT relaterade tjänster kopplat till Telias verksamhet i dag och i framtiden. I teamets ansvar ligger även merföljsäljning av dessa och Telias övriga tjänster.
Personlig tekniker online sitter idag i Norrköping och Sundsvall och du kommer att arbeta väldigt tätt ihop med ledaren i Norrköping, samt ledaren för teamet med personliga tekniker on site. Det team du ska leda består idag av medarbetare med hög IT kompetens och en stark känsla för kundens betydelse för vår framgång. Teamet fungerar som våra mindre företagskunders IT-avdelning, där vi med bred kompetens kan svara på frågor om Telias tjänster likväl som övriga IT-relaterade problem. Över tid ser vi att verksamheten kommer att hantera allt större företagskunder.
Du kommer även att ingå i Business Improvement Services ledningsgrupp, där du tillsammans med 12 kollegor har ett gemensamt ansvar att utveckla Telias förmåga att leverera alltmer tilläggstjänster till Telias tjänster, öka kundnöjdheten och se till så att vi tillsammans levererar i världsklass! Vårt arbete, nu och framåt, är att med stort kundfokus och hög kvalitet, vara en avgörande faktor till att kunder väljer att stanna kvar hos Telia och ökar sitt engagemang. Vi arbetar med samtliga typer av Telias företagskunder, från de allra minsta till det allra största.
Är det här du?
Till den här tjänsten söker vidig som vill arbeta med både ledarskap, affärer och en fantastisk service.
Du har gedigen erfarenhet av att leda ett service-team
Du är målinriktad och drivande
Erfarenhet av att ha arbetat med IT-tjänster, och ha dokumenterad erfarenhet av både försäljning och service är också meriterande.
Du ska vara duktig på att kommunicera både på svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team!
Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta Annelie Engwall på +46705985665 eller annelie.engwall@teliacompany.com.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 8 oktober 2021.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Company AB Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2021
  • Ansök senast: 8 oktober 2021

Postadress

Stjärntorget 1
Solna, 16991

Liknande jobb


R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

9 april 2024