Ledigt jobb som Ekonomiassistent Leverantörsreskontra i Malmö

Ledigt jobb som Ekonomiassistent Leverantörsreskontra i Malmö

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter ett jobb där varje dag innehåller nya och spännande utmaningar? Då har du hittat helt rätt! Vi på Experis söker just nu dig som söker ett konsultuppdrag som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra hos vår kund i Malmö. Vi söker en flexibel och lösningsorienterad person som vill fortsätta utvecklas inom ekonomi. Låter det här som en spännande utmaning? Tveka inte att skicka in din ansökan!

Ort: Malmö
Start: Snarast
Omfattning: 100%
Uppdrag: Konsultuppdrag som pågår 3-6 månader med möjlighet till förlängning

Om arbetet

Uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en spännande kund i Malmö. Rollen som Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra innebär löpande ekonomiarbete som består av daglig hantering och bokföring av inkommande leverantörsfakturor, betalningar, lägga upp nya leverantörer, avstämningar i bokslut samt hantering av påminnelser och kravrutin.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med leverantörsreskontra och leverantörsbetalningar. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med reskontra och att arbeta med ekonomisystem.

Vi söker dig som

* har minst två års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra
* är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift
* van användare av Microsoft Office, primärt Excel

Det är meriterande om du

* har erfarenhet av Visma Proceedo (inköpssystem) och i Microsoft Dynamics 365 (affärssystem).

Låt oss på Experis bli din karriärpartner:

Experis är ett av Sveriges största konsultbolag inom IT, Engineering och Finance. Vi har den unika förmånen att samarbeta med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område och som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Hos oss kan du både gå som tillsvidareanställd konsult på ett specifikt uppdrag eller som samarbetspartner med eget företag. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på: https://www.experis.se/swe/vart-erbjudande/konsult/

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Vi har tyvärr inte möjlighet att emot ansökningar via mail, men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult är du välkommen att kontakta Carl-Johan Andersson på carl-johan.andersson@se.experis.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 augusti 2020
  • Ansök senast: 17 september 2020

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024