Leveranskoordinator till företag i Skövde

Leveranskoordinator till företag i Skövde

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Tjänstebeskrivning
Vi söker nu en leveranskoordinator till vår kund i Skövde. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 1 april. Till att börja med är uppdraget till och med augusti.

I denna roll kommer du att koordinera, boka och övervaka leveranser till kund. Du kommer att ha många kontakter både internt med kundservice, sälj och utlastning samt externt med våra transportörer på de olika marknaderna. Daglig problemlösning kring leveranser och viss rapportering är också en del av tjänsten.

Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll krävs det att du är trygg i en samordnande roll med många olika kontaktytor såväl internt som externt.
Du har några års erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom leveransplanering. En utbildning inom logistik är meriterande men inget krav.

Med tanke på att det är mycket kommunikation i denna roll är det viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Du är en skicklig administratör och är väldigt bekväm i Officepaketet.
Du har en problemlösande personlighet, du gillar att tänka utanför boxen och är framför allt flexibel. Vi värdesätter en god kollega som stöttar upp vid behov, stor vikt läggs vid personlig lämplighet!

Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa kandidatansvarig Karinna Tuzinovic på tfn 070-785 84 09. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


15 april 2024

5 januari 2024

16 november 2023