Logistikassistent inom IT i Liljeholmen

Logistikassistent inom IT i Liljeholmen

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vår kund inom betaltjänst söker en logistikassistent med stort ansvarsområde som långsiktigt ska supportera stora delar av företaget. Företaget arbetar inom IT med att utveckla och modernisera kassasystem och betaltjänster. Syftet är att förenkla vardagen för såväl kunder och företag.
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Hantera de order som kommer in från säljare och kundtjänst
Packa i ordning sålda kassasystem och övriga produkter för leverans, boka upphämtning och sköta kontakt med DHL, Schenker etc.
Hantera returer av begagnad hårdvara som skickas tillbaka från butik, gå igenom vad som ska kasseras eller eventuellt kan återanvändas
Ansvara för ordning på lagret
Inventeringar
Postala utskick
Delta i produktion, efterbearbetning och finnas som support till resten av företaget
Enklare felsökning
Plock & pack
Svara och skriva mejl


Arbetstider
Mån-fre 07.00-16.00. Inhyrning, för rätt person finns möjlighet att efter en period bli rekryterad av företaget. 

Kvalifikationer


Prestigelös och villig att ta an utmaningar
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Gillar att hitta egna lösningar samt förbättra rutiner där man ser att det behövs
Trivs delvis med fysiskt arbete


Erfarenhet
Tidigare erfarenhet av liknande logistik-/lagerarbete.

Ansökan
2020-07-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Parisa Meidanipour, parisa.meidanipour@randstad.se. OBS! Ansökningar tas inte emot på mailen.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024