Medarbetare för inkommande & utgående kundhantering

Arbetsbeskrivning

Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Läs vidare! Vi utökar nu vårt team med kundtjänstmedarbetare!

Ditt nya jobb

Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal från kunder på vaccinationsbokningen för invånarna i Region Stockholm. I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden enligt aktuella rekommendationer. Hos oss kommer du att jobba i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en heltidstjänst med varierande arbetstider efter behov, vi har öppet alla dagar i veckan inklusive helger mellan kl. 08:00 och 19:00.

Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga.

Vi erbjuder dig

- Trevlig arbetsplats
- Härliga kollegor
- Kollektivavtal med Unionen
- Fast grundlön med generös provision


Vi ser fram emot att träffa dig som

- Tycker om att prata med människor och är lyhörd
- Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service
- Har goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift - detta för att vi ställer höga krav på tydlighet i samtalet med kund
- Har datorvana
- Hög arbetsmoral


Stämmer det in på dig? Då kommer du ha roligt på jobbet hos oss!

Vi kontaktar sökanden löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag - vänta inte med din ansökan!

Anställningens omfattning

Timanställning efter behov

Rekryteringsprocess

Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarig att kontakta dig för att boka in dig på en intervju. I steg 2 av processen får du en närmare presentation av företaget och en enklare utbildning i våra verktyg.

Visst låter det spännande! Är du redo att anta en ny utmaning och visa vad som faktiskt menas med ”det lilla extra”? Ansök via knappen ”skicka ansökan” - Vi hörs!

Om oss

PEC är ett Care & Contactcenter och ett av Nordens största callcenterföretag som idag jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Under dessa svåra tider har vi därför börjat arbeta med flertalet nya kunder, däribland 1177 Vårdguiden och Region Stockholm.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PEC
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Liknande jobb