Norsktalande kundservicemedarbetare till kommande uppdrag i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Är du en glädjespridare som alltid är redo att ge kundservice på toppnivå? Skicka då in din ansökan redan idag för framtida uppdrag inom Stockholmsområdet. Vi på Hero har flertalet spännande kunder som efterfrågar medarbetare som talar flytande norska och brinner för service och administration.

Om rollen

Dina arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men här nedan följer exempel på arbetsuppgifter.

Dina arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men här nedan följer exempel på arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter;

- Ta emot inkommande samtal från kunder via telefon och webbchat
- Hantera företagets mail och besvara kunders frågor
- Orderhantering
- Reklamationshantering
- Övrig administration i Officepaketet såsom t.ex. Excel.


Om dig

För att trivas i en roll inom kundservice så tror vi att du är en person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon och mail. Vi tror att har du har erfarenhet utav arbete inom någon form utav service. Du ser möjligheter och är lösningsorienterad och kommer gärna med idéer och tar egna initiativ. Vi ser gärna att du har:

- Erfarenhet ifrån arbete med kundkontakt
- Norska och svenska i tal och skrift
- Flytande i engelska
- Lätt att arbeta i och lära sig nya system


Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst
- Om du talar och skriver ytterligare ett nordiskt språk


Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kunden.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 26 mars 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024