NPB Admin söker en redovisningsekonom

NPB Admin söker en redovisningsekonom

Arbetsbeskrivning

Är du nyfiken, med en stark vilja att utvecklas?
Vi söker nu en ny medarbetare som vill vara med och utveckla sig själv, företaget och inte minst av allt kunden.

Låter det intressant?
Hör genast av dig med din ansökan och berätta vem du är och vad du kan tillföra vårt team!

Ta chansen att vara med i en spännande och växande organisation där vi värnar om nära kundrelationer.

Information om tjänsten
För oss är det väldigt inspirerande att få vara med och arbeta för förbättringar, utveckling och tillväxt i både små och stora företag.
Som redovisningsekonom på NPB Admin kommer du arbeta i en platt organisation med erfarna medarbetare och en stark organisation som stöd.

Vi erbjuder kunder skräddarsydda lösningar för deras verksamhet med ett fokus på att komma bort från pappershantering och därigenom öka digitaliseringen i ekonomi och administrationsfrågor.

Information om kundföretaget
NPB Admin är en del av en större koncern med en stark ägarstruktur och har sitt säte i Skellefteå. Företaget startade 2014 för att skapa tillväxt och för att sprida den kultur och kompetens som redan finns i organisationen.

Ambitionen är att leverera administrationstjänster till blivande och spirande företag med hög entreprenörsanda.

Mer info om vad företaget kan erbjuda finns på www.npbadmin.se

Dina arbetsuppgifter
Bokföring/redovisning
Leverantörsfakturor, kundfakturering, löpande bokföring, avstämningar samt månadsbokslut.

Årsbokslut och årsredovisning
Meriterande om du har tidigare erfarenhet. Är detta något du gärna ser att du utvecklas i har vi erfarenheten på plats för att ge dig den utbildningen du behöver.

Lönehantering
Våra lönekonsulter ser till och säkerställer en kvalitativ lönehantering för våra kunder.

Rådgivning
Allmän rådgivning inom området för redovisning, lönehantering samt förslag på förbättringar och utveckling. Kompetens inom skatt och momsfrågor är meriterande.

Vi söker dig som
har erfarenhet för administrativa arbetsupgifter, gärna inom redovisning och löpande avstämningar. Motsvarande akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet inom området är meriterande. Vi ser att du är en person som planerar ditt arbete självständigt och är flexibel i yrkesrollen.

Vi har ett prestigelöst team som hjälps åt där det behövs och vi ser dig som söker som en del av vår framgång. Din personlighet och din inställning är avgörande för att du ska trivas tillsammans med oss.

All ev. info gällande tjänsten besvaras av vår kompetenspartner Ghost Competence.

Fakta
Start: Omgående
Anställningsform: Tillsvidare heltid
Placeringsort: Skellefteå
Kontakt: Fredrik Sundvall, fredrik@ghostcompetence.se alt. 070-669 88 62

Då urvalet sker löpande ser vi att du skickar in din ansökan snarast genom att registrera en profil inkl cv och personligt brev via Ghost Competence karriärweb.
Obs! Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 5 juni 2022

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024