Nu söker vi en Koordinator

Nu söker vi en Koordinator

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Koordinator – Är du i början av din karriär, har erfarenhet av administration och tycker om att ge service är du rätt person att söka denna tjänst.
Hos oss bidrar du till att göra skillnad, för varje bokning du skapar hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst. Dessutom blir du en viktig spelare för att ge service åt våra konsultchefer och dess konsulter. Sedan starten år 2008 har Agila varit mycket framgångsrikt och flera gånger blivit utsedd till gasellföretag av Dagens Industri.
Som Koordinator är din huvuduppgift att avlasta Agilas bemanningsteam med att uppdatera vårt CRM-system, boka resor och boenden samt hantera övrig administration för att förse våra konsulter med all information de behöver innan de påbörjar sina uppdrag.
Din roll som Koordinator
Uppdatera vårt CRM-system med behov från våra uppdragsgivare
Planera och boka tidseffektiva, miljövänliga och prisvärda resor för våra konsulter
Planera och boka tidseffektiva och prisvärda boenden för våra konsulter
Administrera fakturor, tidrapporter och andra interna dokument
Övrig administrativ hjälp till våra kollegor

I rollen ingår även att sköta den löpande interna servicen inom Agila. Du ska vara behjälplig och underlätta för Agilas medarbetare och besökare.
Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygade att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.
Vi söker dig som har erfarenhet från administration, reception, service eller liknade. Viktigt att du är handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och är trygg att ge service i person, via telefon och även mail.
Intervjuer sker löpande då vi kommer att tillsätta tjänsten snarast möjligt. Skicka in din ansökan till rekrytering@agila.se Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Agila Service AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2021
  • Ansök senast: 18 mars 2021

Postadress

Torkel Knutssonsgatan 24
Stockholm, 11849

Liknande jobb