Office admin på halvtid till företag som håller stenkoll på internet!

Office admin på halvtid till företag som håller stenkoll på internet!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge grym service och hålla ordning och reda på saker? I den här rollen får du ta hand om företagets reception, utföra kontorsadministration och stöjda ekonomiavdelningen med enklare uppgifter. Det här företaget gör stor nytta för infrastrukturen på internet och där får du vara med och bidra som en hybrid mellan kontorsassistent och administratör. Låter det spännande? Sök redan idag, vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Den här tjänsten är för dig som vill arbeta halvtid i en miljö som beskrivs som nördig och trevlig av medarbetare som jobbar där idag. I rollen kommer du bolla många olika arbetsuppgifter, samtidigt som du bemöter alla besökare i receptionen på ett professionellt sätt. Rollen passar utmärkt för dig som trivs i en varierande roll!

Du erbjuds


* En tjänst där arbetsprestationen fyller en viktig funktion för hela företaget
* Meriterande arbetslivserfarenhet från en varierande och serviceinriktad roll
* Dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och ha löpande uppföljningar under uppdraget och vara en positiv referens framåt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Ta emot besökare och säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande
* Svara i växeltelefonen
* Ta hand om kontorsbeställningar och kontorsadministration
* Ansvara för allmänna utrymmen på kontoret
* Fixa frukostar och fika
* Ta hand om den livsviktiga kaffemaskinen
* Ta emot leveranser och bud samt hämta/lämna post
* Fungera som stöd till ekonomiavdelningen och även andra avdelningar vid behov

VI SÖKER DIG SOM
* Kan arbeta 08:00 – 12:00 måndag till fredag
* Har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll, som exempelvis kontorsassistent eller receptionist
* Goda kunskaper i Office-paketet
* Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
* Har ett tekniskt intresse och har lätt för datasystem
* Gillar att ha ordning och reda

Som person är du:


* Service-minded
* Strukturerad och ordningssam
* Kommunikativ
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Slutet av augusti
* Omfattning: 08:00 – 12:00 måndag till fredag, långsiktigt uppdrag
* Placering: Solna, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2021
  • Ansök senast: 22 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 juli 2021

Projektadministratör

Projektadministratör

28 juli 2021