Office Manager till internationellt mediaföretag

Office Manager till internationellt mediaföretag

Arbetsbeskrivning

Är du en klipsk person med öga för administration och en fena på att bemöta människor? Se hit! Vi söker för kunds räkning nu en Office Manager med uppstart i början på nästa år. Deras svenska kontor behöver en ny stjärna som kan stötta upp och ta den dagliga verksamheten på kontoret till nästa nivå. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av diverse admin med stor variation från dag till dag, och du kommer agera stöd för såväl dina kollegor på kontoret som resten av verksamheten. Vi söker därför dig som är självgående och service-minded, och som trivs med att arbeta självständigt.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett medie- och produktionsbolag som har mer än hundra år på nacken. De är internationellt erkända och är verksamma i många länder över hela världen. Det som utmärker vår kund är deras transparenta kultur och långa erfarenhet i branchen. De sitter i ett öppet kontorslanskap och strävar efter att ha en så platt och hjälpande organisation som möjligt.

Du erbjuds


* Varierade arbetsuppgifter och stor möjlighet att styra ditt eget schema
* Trevliga kollegor och en hjälpsam och lärande företagskultur
* En dedikerad konsultchef
* En omfattande förmånsportal och friskvård


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Vid besök hos företaget kommer det vara dig man träffar allra först. Du kommer vara ansiktet utåt för vår kund och den som välkomnar och anmäler besökare, både fysiskt och över telefon. Din roll kommer även omfatta mycket admin, allt ifrån utlämning av nycklar till kvittoredovisning, men även sammanställningar av arbetsgivarintyg, matbeställningar och vid vissa tillfällen planering verkställande av personalaktiviteter. Dina huvudsakliga uppgifter är dock:


* Kontakt med gäster och leverantörer
* Övergripande ansvar för kontorets ytor och se till att det finns kaffe
* Telefon- och mail-kontakt
* Assistens till medarbetare och kunder


VI SÖKER DIG SOM
Du som söker tjänsten är lyhörd och otroligt strukturerad. Vi tror även att du har en god förmåga att planera och prioritera. För att passa i rollen bör du dessutom vara duktig på att kommunicera och du måste trivas med självständigt arbete.

Krav


* 1-2 års tidigare erfarenhet av service eller liknande uppgifter
* Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska
* Har erfarenhet av MS Office-paketet (primärt excel)


Merit


* Tidigare erfarenhet av SAP
* Tidigare arbete som office manager
* Intresse för TV och media


Övrig information


* Start: Januari 2023, ev flexibelt
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2022
  • Ansök senast: 7 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Receptionist på 50% till kund i Malmö

Receptionist på 50% till kund i Malmö

24 januari 2023