Office Manager/Redovisningsekonom till attraktivt bolag!

Office Manager/Redovisningsekonom till attraktivt bolag!

Arbetsbeskrivning

Har du en bakgrund inom ekonomi och redovisning, samt vill arbeta i en koordinerande roll? Då kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter
Rollen innefattar en stor variation av arbetsuppgifter då du har en kombinerad roll av redovisningsekonom samt kontorsadministratör/stödfunktion. Detta medför att ena dagen aldrig är den andre lik, vilket ställer höga krav på din flexibilitet. Exempel på förekommande arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring: En av dina primära arbetsuppgifter är att ansvara för den löpande bokföringen i de bolag som ingår i koncernen.
- Internfakturering, avvikelser, rapportarbete, lönehantering
- Kontorsassistent/koordinator: Parallellt med ditt ansvar inom ekonomi så kommer du agera stöd och avlastning på kontoret. Detta kan exempelvis innefatta: planera evenemang o resor, mail- och telefonhantering, kontaktperson gentemot leverantörer med mera.


Om företaget
Vår kund verkar genom att tillhanda ha information på ett enkelt sätt via digitala enheter. Bland deras tjänster finns bland annat en söktjänst som har varit i ständig tillväxt och över åren vuxit mycket i användarpopularitet.
Hos vår kund arbetar du i ett mindre företag med kompetenta kollegor, spännande teknik samt ges du möjligheten att växa med bolaget och vara med i utvecklingen av företagets välkända produkttjänst. Mer information ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.


Din profil
Skallkrav:
- Erfarenhet av löpande bokföring: erhållit antingen genom eftergymnasial utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet
- Goda kunskapar Fortnox
- Erfarenhet av lönehantering
- Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av likvärdig roll
- Körkort B
- Erfarenhet av något annat affärssystem

Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet för rollen. Vi ser att du är en driven och engagerad person som uppskattar att arbeta med många bollar i luften och inte räds att ta egna initiativ till beslut. Du är strategisk och analytisk i din arbetsmetodik och trivs att arbeta i ett högt tempo där den ena dagen ej är den andra lik. Välkommen med din ansökan!


Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.



Villkor
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com

Tjänstgöringsort
Göteborg

Publiceringsdatum
2020-10-29
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2020
  • Ansök senast: 19 november 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024