Operativ chef

Operativ chef

Arbetsbeskrivning

Bakgrund
Rent Hemma är ett av Sveriges ledande företag för hushållsnära tjänster med 130 anställda. Bolaget har haft en fas av stark tillväxt och har en mycket ljus framtid med fortsatt expansion och utveckling. När vår nuvarande chef, som tjänstgjort i 8 år, lämnar bolaget söker vi en kompetent ersättare.

Arbetsuppgifter
Som operativ chef ansvarar man för företagets hela operativa verksamhet, och att i alla sammanhang bevaka och tillvarata företagets intressen. Den operative chefen har ett ansvar för bolaget resultat, fortsatta utveckling och tillväxt samtidigt som man har ett ansvar för att utveckla kvaliteten i leveransen och ständigt förbättrat arbetssätt. Arbetet består till stor del i att leda de 8 tjänstemännen på företaget. Mer utförlig rollbeskrivning tilldelas vid intervju.

Erfarenhet
- Erfarenhet av att leda grupper
- Gärna branscherfarenhet men inte nödvändigt

Egenskaper och förmågor
- Professionalitet och integritet
- Driven och resultatinriktad
- Analytisk och pedagogisk förmåga
- Trygg i att leda
- Förmågan att ge och ta emot feedback
- Förmågan att bygga förtroende och utveckla medarbetare
- Att man är öppen för att utvecklas och driva sig själv genom hinder

Välkommen att mejla din ansökan till peter@renthemma.se så kontakter vi dig snarast möjligt.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rent Hemma i Stockholm AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 11 juli 2020
  • Ansök senast: 10 augusti 2020

Postadress

Lindhagensplan 47
STOCKHOLM, 11243

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023