Operativ Inköpare

Operativ Inköpare

Arbetsbeskrivning

DINA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som operativ inköpare kommer du att arbeta på inköpsavdelningen ihop med 16 kollegor, varav 7 på operativt inköp. Inledningsvis kommer du få möjlighet till introduktion av kollegor som stöttar dig för att bli trygg i dina arbetsuppgifter och företaget.

Du kommer att arbeta med operativt inköpsarbete som inkluderar:
- Orderhantering och förfrågningar
- Daglig kontakt och ärendehantering med leverantörer och säljare
- Hantera och lösa ärenden och ordar vid eventuella förseningar eller justeringar

Du ges möjlighet att utvecklas både i en spännande roll och i ett spännande företag.
Tjänsten är ett vikariat fram till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning.

OM FÖRETAGET
Vår kund är ett stort tradingbolag med kunder världen över.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

DIN PROFIL
Skallkrav:
Arbetslivserfarenhet av inköp, administration eller likande kontorsarbete
Svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper i Excel

Meriterande:
Erfarenhet av affärssystemet Jeeves
Tidigare arbetat med operativt inköp

Personlighet:
Vi söker dig som är en självgående, driven och serviceinriktad person som känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår värdet av trevligt bemötande, är lösningsorienterad samt har förmågan att se helheter.
Du kommer ha mycket kontakt med leverantörer och vi ser därför att du har god kommunikationsförmåga och har hög social kompetens. Du är en positiv person som trivs i ett högt temo samt vill bidra på din arbetsplats.


OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

VILLKOR

Startdatum: Snarast
Placeringsort: Värnamo
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2021
  • Ansök senast: 14 juli 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Inköpshandläggare

Inköpshandläggare

17 april 2024

Project Purchaser

Project Purchaser

27 november 2023