Orderadministratör med omgående start till globalt bolag

Orderadministratör med omgående start till globalt bolag

Arbetsbeskrivning

Är du en snabblärd administratör med känsla för kundservice? Är du tillgänglig för att börja ett nytt uppdrag omgående? Sök då tjänsten som orderadministratör! Vår kund sitter i fina lokaler i Liljeholmen och är en ledande global aktör inom sin bransch. De söker nu en kollega till sitt kompetenta team - chansen är din!

OM TJÄNSTEN
För vår kund letar vi efter en serviceorienterad och strukturerad person för rollen som orderadministratör med kundtjänst inkluderat. Du kommer att ingå i ett team av tre professionella och engagerade kollegor i en internationell miljö som kännetecknas av högt tempo. Rollen har stort kundfokus och du ansvarar för att ge förstklassig kundservice.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande](Heltid: https://www.academicwork.se/jobbsokande/konsult

ARBETSUPPGIFTER
Uppgifterna består främst av att:


* Hantera inkommande beställningar
* Problemlösning kopplat till fakturor, lagerskillnader och reklamationer.
* Svara på frågor och lösa problem baserat på telefonsamtal / mail från kund, leverantörer och internt.
* Registrering av försäljningsorder och hantering av retur
* Besvara kundernas frågor om orderstatus, leveranser, returer, priser och fakturor
* Håll organisationen och kunderna informerade om leveranssituationen i samarbete med planeringen.


Utöver detta ingår interna tjänster som att:


* Stödja försäljning med produktinfo och annan administration.
* Vara mittpunkten i företagets verksamhet med många intressanta kontaktytor som försäljning, marknadsföring, lager och planeringsavdelningen.


VI SÖKER DIG SOM
* Svenska och engelska i tal och skrift


* Erfarenhet från motsvarande roll inom kundtjänst, administration och orderhantering
* God administrativ förmåga
* Med enkelhet tar till dig nya system
* Microsoft office Suite är meriterande men inget krav


Som person är du:


* Snabblärd
* Lösningsorienterad
* Strukturerad
* Kommunikativ
* Lagspelare

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juli 2021
  • Ansök senast: 17 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

28 juli 2021