Orderadministratör på deltid till global ledare inom ortopedteknik!

Orderadministratör på deltid till global ledare inom ortopedteknik!

Arbetsbeskrivning

För dig som motiveras av att se hur backloggen går ner på grund av ditt effektiva arbete finns nu möjlighet att arbeta som Orderadministratör hos en utav våra kunder. Vi söker dig som studerar med ett flexibelt schema och därmed kan jobba ca 75% under november för att sedan trappa ner och jobba deltid framåt. Sök tjänsten idag då det är start omgående, välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund utvecklar, producerar och säljer ortopedtekniska lösningar världen över. Deras organiska tillväxt drivs av stor satsning på forskning och utveckling, och företaget fortsätter lansera nya produkter och lösningar som hjälper människor till bättre liv. De har sitt huvudkontor på Island och har dotterbolag i 20 länder.

I rollen som Orderadministratör kommer du att arbeta från deras Skandinaviska kontor i Kista tillsammans med ett gäng härliga kollegor.

Du kommer att ingå i ett team om 7 personer som fungerar som en skandinavisk support och arbetar därmed mot Norge, Finland och Danmark. De ansvarar bland annat över ordermottagning och master data och teamet leds av en Tea Leader som du kommer att rapportera till. De tar emot ca 3000 - 3500 ordrar per år vilket innebär att de stundvis får en stor backlogg med orderbekräftelser som behöver dubbelkollas manuellt. I nuläget är de i en sådan period och behöver därför stöttning i form av en Orderadministratör.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande{target="_blank"}.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Orderadministratör kommer du att manuellt säkerställa att orderbekräftelserna är rätt och riktiga i affärssystemet Microsoft Dynamics Navision för att dessa sedan ska kunna skickas ut till respektive kund.

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar på eftergymnasial nivå


* Har goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken i ditt arbete
* Har god systemvana och goda kunskaper i Excel


Som person är du noggrann och effektiv och motiveras av att se att ditt arbete ger resultat genom att backloggen går ner. Du är en teamplayer samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: November (75-100%) December och framåt (ca 50%)
* Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work{target="_blank"}.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2020
  • Ansök senast: 28 november 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023