Orderadministratör till kortare uppdrag!

Orderadministratör till kortare uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration och ett sinne för detaljer? Vår kund är ett internationellt bolag som tillverkar och säljare truckar. Bolaget är verksamt i Mölnlycke och söker nu en administratör för ett kortare uppdrag på tre månader. Brinner du för orderhantering och vill få en fot in på ett härligt bolag? Varmt välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
I tjänsten som Administratör hos vår kund kommer du att tillhöra ett sammansvetsat team om 4 personer på verksamhetens orderkontor i Mölnlycke. Din främsta arbetsuppgift kommer att vara registrering av orders. Du kommer även att ha daglig kontakt med kunder vanligen per mejl samt via telefon. Eftersom att kunderna internationella bolag krävs det att kommunikationen sker på engelska.

OM DIG
Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet av administration och som trivs med att arbeta på ett noggrant och effektivt sätt. Vidare är du van vid att arbeta i olika affärssystem då du dagligen kommer att arbeta i systemet iScala. Eftersom du kommer att ha kontakt med kunder från olika länder krävs det att du kan prata svenska såväl engelska i både tal och skrift.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Göteborg
• Tjänstgöringsgrad: Heltid
• Tillträde: 4 april
• Anställningsform: Visstidsanställning 3 månader

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta Olivia Bengtsson, olivia.bengtsson@lernia.se
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024