Orderadministratör till kund i Sundbyberg

Orderadministratör till kund i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en tjänst med en kombination av administration och kundservice? Vill du arbeta i en roll med många kontakter i ditt dagliga arbete? Då kan vi ha rätt tjänst för dig! Poolia söker en orderadministratör till kund i Sundbyberg. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i maj och förväntas att pågå under ca 4 månader.

Urval och intervjuer sker löpande, ansök redan idag!

Om tjänsten
I din roll som orderadministratör kommer du att ha många kontaktytor – såväl internt i företaget som externt i form av kunder och distributörer. Ditt huvudsakliga ansvar innebär orderregistrering och kundtjänstsupport samt koordinering av varor. Du kommer även att stötta dina kollegor med bredare arbetsuppgifter så som fakturahantering, sälj och koordinering.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta emot order och registrera dessa i affärssystemet.
• Service ut mot kunder.
• Ekonomirelaterade uppgifter, fakturering, kreditering och godkännande av leverantörsfakturor.
• Hantering av reklamationer.
• Övriga arbetsuppgifter relevanta för avdelningen.

Vem är du?
Vi söker dig med erfarenhet från att arbeta i en bred koordinerande roll inom supply chain och har erfarenhet från orderadministration. Du har minst gymnasieexamen och du behöver god dator- och systemvana. Rollen kräver tidigare kunskaper i något affärs- eller ordersystem, helst ser vi att du har kunskaper i Dynamix. Vidare har du goda kunskaper i både svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt.

Som person är du serviceorienterad, ansvarstagande och trivs i en utåtriktad roll. Du har ett gott samarbete, god lösningsförmåga och kan prioritera i ett högt tempo. Vidare ser vi att du är en relationsskapande person med hög kvalitetsmedvetenhet och ett brinnande serviceintresse.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 8 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023