Orderhandläggare

Orderhandläggare

Arbetsbeskrivning

Etronix säljer verktyg och material till elektronikindustrin och i ett expansivt skede. Vi söker nu flera orderadministratörer.
Arbetsuppgifter:
Registrera kundorder i vårt affärssystem
Överföra order till lagersystem
Bevaka leverans från lager
Hjälpa kunder per telefon eller mejl



Arbetet utförs på distans med flexibla arbetstider på deltid med möjlighet till utökning i takt med att vi växer.
Det spelar ingen roll var i landet du bor.
Du behöver ha mycket god datavana, förmåga att arbeta självständigt, vara kvalitetsmedveten och serviceinriktad. Det är bra om du har intresse för teknik.
Att tala i telefon har du inga problem med.
Du talar och skriver flytande svenska och den engelska är god så vi har kunder utanför Sverige. Talar och skriver du finska så är det mycket meriterande.
Din ansökan vill vi ha som pdf till hr@etronix.se


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Etronix Group International AB
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2023
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Postadress

Kistagången 16 Hiss A 5 TR
Kista, 16440

Liknande jobb


Audi German Customer Service roles

Audi German Customer Service roles

2 februari 2024

18 april 2024