Ordermottagare till välkänt internationellt bolag

Ordermottagare till välkänt internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en strukturerad och serviceinriktad person? Gillar du att ha många bollar i luften och har en god administrativ förmåga? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som ordermottagare till vår kund i Västberga!

Tjänsten innebär att du arbetar med inkommande orders och registrerar samt hanterar dem i affärssystemet Navision. Kundkontakten sker till 90 % över mail och hemsida. Du kommer vara anställd av PerformIQ och arbeta ute hos vår kund med stor chans till övertag. Tjänsten är ett föräldravikariat som sträcker sig till 31 augusti 2023.

Du kommer till exempel att:
• Skapa frakthandlingar
• Göra bokningar
• Göra inköp

Tjänsten passar dig som trivs med ett repetitivt och strukturerat arbete.


Personprofil
Vi söker dig som tidigare har arbetat administrativt i någon form, exempelvis som kundtjänstmedarbetare, kundmottagare eller receptionist. Utöver detta ser vi att du som söker har följande egenskaper:

- Administrativ
- Strukturerad
- Lättlärd

Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Navision tidigare. Då företaget är internationellt behöver du kunna prata och skriva engelska obehindrat.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Ordermottagare.


Övrigt
Start: December
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 08.00-17.00
Plats: Västberga, Stockholm

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ men arbeta ute hos kund.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Filippa Nielsen. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Sökord: administration, struktur, ordermottagning, administratör, koordinator

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Supply chain Coordinator

16 januari 2022

Ordermottagare till spännande uppdrag!

Ordermottagare till spännande uppdrag!

15 januari 2022

Ordermottagare till spännande uppdrag!

Ordermottagare till spännande uppdrag!

14 januari 2022