Patientkoordinator till exklusiv klinik

Arbetsbeskrivning

Vår klinik arbetar med de främsta metoderna inom plastik- och laserkirurgi samt ögonoperationer. Vi behandlar alltså olika typer av synfel med både laser och linsbyten. Vi är ett exklusivt företag med kunden i fokus.
Vi är en premiumklinik med service i världsklass. Vi är måna om våra kunder och vill ge dem den bästa upplevelsen – vilket vi vet att vi är bra på! Kliniken är belägen mitt på Avenyn i nyrenoverade lokaler i toppklass. Du kommer att jobba i ett team där optiker, sjuksköterskor, undersköterskor, kirurger, läkare och patientkoordinator arbetar tätt för att kunna ge våra kunder den bästa behandlingen.
Vi har ett tätt samarbete med en av Göteborgs främsta företag inom ögonkirurgi och optisk rådgivning.


Utbildning och erfarenhet:
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning. Vi önskar att du har minst tre års arbetserfarenhet inom servicebranschen. Utbildning inom detta område är meriterande.


Din kompetens:
Du har god datorvana, god vana vid patientjournalhantering samt goda kunskaper inom hantering av administrativa datorprogram.
Vi ser att du är strukturerad, stresstålig kan arbeta självständigt, men även som en del i ett team. Du kan lägga upp dina arbetsdagar på ett effektivt sätt. Du är utåt riktad och har en god och professionell patient- och kundkontakt, och även en god relation till dina kollegor. Vi söker en patientkoordinator som förstärkning till vårt administrativ team.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service, sälj och kundbemötande. Som ansiktet utåt för kliniken söker vi en person som är driven, positiv, tillmötesgående. Du trivs i en bred roll med möjlighet till stort eget ansvar. Vidare är du kommunikativ, stresstålig och har förmågan att hålla många bollar i luften. Tjänsten passar dig som trivs i ett högt tempo, där flera ärenden hanteras samtidigt.


Du kommer till exempel att:
* Ha både kund- och interna kontakter i olika avseenden, personligen både muntligt och skriftligt
* Boka, registrera, återkoppla samt tillgodose kundens önskemål
* Hantera det administrativa flödet gällande kund i våra olika system.

Utbildning och erfarenhet:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande tjänster, det är en merit om du har erfarenhet av försäljning, marknadsföring eller vårdadministratör. Utbildning som undersköterska, samt inom vårdområdet är att föredra.

Din kompetens:
Du har god dator- och systemvana, administrativ vana, samt goda kunskaper av service i någon form.
Vi ser att du är strukturerad och stresstålig. Du är en lagspelare som hjälper till där du behövs, flexibel, hittar lösningar på problem och har en förmåga att prioriterar mellan arbetsuppgifter. Du kan lägga upp dina arbetsdagar på ett effektivt sätt. Du är utåtriktad och har en god och professionell kundkontakt, och även en god relation till dina kollegor.

Frågor och ansökan:
Vid eventuella frågor ring Tara Shams på telefonnummer 0739873447 eller maila tara.shams@avesyn.se

Sista ansökningsdag: 2020-07-31.

Tillträde snarast möjligt eller enligt överenskommelse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avesyn AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 7 juli 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Postadress

Kungsportsavenyen 33
GÖTEBORG, 41136

Liknande jobb


Assistenter omvårdnad till akutmottagning (sommar 2024)

Assistenter omvårdnad till akutmottagning (sommar 2024)

8 april 2024

8 april 2024

Semestervikariat, Ambulanssjukvårdare, Ambulanssjukvården Malå

Semestervikariat, Ambulanssjukvårdare, Ambulanssjukvården Malå

8 april 2024