Personlig assistent för extrajobb sökes till kvinna utanför Östersund!

Personlig assistent för extrajobb sökes till kvinna utanför Östersund!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en personlig assistent för extrajobb till en av vår kunder i Myrviken. Vår kund är en rullstolsburen kvinna i 70-års åldern med afasi. Hon är hemmakär och tycker om att sitta ute i solen, men även att ta promenader. Som personlig assistent hos denna kund kommer du bland annat hjälpa till med träning och följa med på någon aktivitet. Dina arbetsuppgifter kommer även att vara städning, matlagning samt personlig omvårdnad.
Om tjänsten
Vi är nu intresserad av att komma i kontakt med dig som vill jobba som timvikarie hos vår kund. Som timvikarie hoppar du in och jobbar vid ordinarie personals frånvaro, exempelvis vid semester och sjukdom. 
Arbetspassen är dygnspass förlagda 09-09 (varav väntetid 9 timmar) så du behöver inte bo i direkt närhet till Myrviken.
Vem vi söker?
Vi ser gärna att du som söker uppfyller följande krav;
Tidigare erfarenhet av vård, omsorg eller personlig assistans
Du är lugn och har stort tålamod
Du är är rökfri
Du har körkort och tillgång till bil
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetspassen är dygnspass förlagda 09-09 (varav väntetid 9 timmar)
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.  
Tillträde:Enligt överenskommelse. Vi tillämpar anställningsformen timanställning.

Att jobba på Humana 
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.  
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. 
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR 

Vad händer nu?  
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. 
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. 
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2021
  • Ansök senast: 19 februari 2021

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb