PIM-administratör till Coop

PIM-administratör till Coop

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet från att arbeta med produktinformation och söker nu nästa utmaning i karriären? Är du dessutom noggrann i ditt arbete och finns tillgänglig för start omgående? Då kan det vara dig vi söker för rollen som PIM-administratör till Coops huvudkontor.

OM TJÄNSTEN
Till Coop söker vi nu en PIM-administratör på heltid. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå i tre månader i första hand. Det finns därefter goda möjligheter till förlängning.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som PIM-administratör kommer du att tillhöra ett team om tre kollegor. Du kommer bland annat att hantera beställningar från Coops butiker via mail. Det kan röra sig om beställningar som ska justeras, kontrolleras i systemet eller att något behöver läggas till. Utöver detta kommer du att ha mycket mailkontakt med dina kollegor på andra avdelningar. Det förekommer även telefonsamtal som en del av tjänsten men majoriteten av de ärenden du hanterar kommer in via mail. Du kommer att arbeta i både Excel och PIM så du som söker bör känna dig trygg med detta.

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet från att arbeta i PIM eller ett annat produktinformationssystem


* Har goda kunskaper i Excel
* Har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift


Som person är du strukturerad och noggrann. Du säkerställer alltid att ditt arbete håller hög kvalitet och du är bra på att prioritera. Vidare är du serviceinriktad och ansvarstagande.

Övrig information


* Start: Omgående, i september
* Omfattning: Heltid, 8-17 måndag-fredag
* Placering: Solna, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Coops önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2020
  • Ansök senast: 19 oktober 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024