Plantagen HK Barkarby söker en Kategori/Inköps assistent

Arbetsbeskrivning

På Plantagen brinner vi för växter. Men framförallt brinner vi för försäljning och våra kunder.
Vår mission är att förbättra livet med växter för de många människorna och med över 130 butiker i olika format i Norge, Sverige och Finland är vi det ledande varumärket för växter i Norden. Tack vare våra drygt 1700 engagerade medarbetare med en passion för växter och mötet med kunden kan Plantagen erbjuda ett unikt utbud av växter och växtlösningar, vilket vi är väldigt stolta över.

På Plantagen ska alla våra kunder få en köpupplevelse och ett kundbemötande i världsklass. Nu söker vi en butikschef som brinner för kundservice samt har förmågan att bygga starka, välmående team så att vi tillsammans kan skapa resultat och gör livet med växter enklare för alla våra kunder.


Plantagen söker enengagerad Category Assistant till Pots, Decór & Interior till Servicekontoret i Barkarby. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid under 2 månader med omgående start. Mycket goda möjlgheter för rätt person att få en tillsvidareanställning.
 
Vi har arbetat med att förbereda oss för nästa säsong samt att utveckla sortimentet ytterligare till vara kunder. Därför söker vi en Category Assistant till Pots, Decór & Interior till vårt Servicekontor i Barkarby, vilket är din dagliga arbetsplats.
 
Meriterande om du har erfarenhet av system och administration av information till kampanjer, masterdata och försäljningsmaterial. Dessutom är du serviceorienterad, du levererar kvalité I ditt arbete och trivs med att vara spindeln I nätet I ditt team för att få det administrativa att fungera.
 
Ansvar och arbetsuppgifter:

• Uppdatering och registrering av kampanj- och masterdata inklusive text och bilder till e-commerce
• Stötta med utarbetande av sortiments- och kampanjinformation, matriser samt säljmapp, veckobrev, DR och POS-material till butikerna
• Koordinering av fotografering av varuprover
• Administration av fakturor
• Hantering av varuprover och dess lagerstruktur
• Ansvarig för koordinering av produkternas artwork och manualer
• Svara på ärenden i Servicedesk
• Ad hoc-uppgifter för Category Manager 
 
Kvalifikationer:

• Erfarenhet av administrative arbetsuppgifter
• Serviceorienterad
• Erfarenhet av word, excel och powerpoint
• Relevant erfarenhet från liknande roll
• Butikserfarenhet
 
Personliga egenskaper:

• Strukturerad
• Kvalitet I arbetet
• En lagspelare
• Can-do attityd
• Driven och engagerad
• Positiv livsinställning och gott humör
 För denna tjänst erbjuder vi:

• En dynamisk miljö och ett högt tempo
• Konkurrenskraftiga löne- och anställningsvillkor som reflekterar din bakgrund och erfarenhet
Vi kallar till intervjuer löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum
I samband med denna rekrytering samarbetar Plantagen med Retail Recruitment. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! 

 
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023