Polhus söker dansktalande Customer Service Agent

Polhus söker dansktalande Customer Service Agent

Arbetsbeskrivning

På uppdrag av vår kund Polhus, söker vi nu en dansktalande Customer Service Agent som vill vara med på deras fortsatta internationella expansion.

Tilltalas du av att få representera ett framgångsrikt och expanderande e-handelsbolag? Trivs du i en bred roll och brinner för kundservice. Då har vi en unik karriärmöjlighet du inte får missa!

Om Polhus
Polhus är idag ett av de starkaste och snabbast växande varumärkena inom e-handel av trähus i Norden. Polhus säljer egendesignade Attefallshus, friggebodar, bastu med mera till de nordiska länderna samt till Tyskland. Företagets affärsidé bygger på att leverera kvalitativt högvärdiga husbyggsatser till förmånliga priser. Under 2019 omsatte Polhus cirka 80 MSEK där planen är att omsätta 140 MSEK under år 2020. Företagets huvudkontor finns beläget i lokala Malmö med lager i Estland där även företagets produktion sker. Läs gärna mer om oss på; polarhus.dk

Om tjänsten
I rollen som Customer Service Agent är det du som hjälper och vägleder kunden i deras kontakt med Polhus. Din vardag består till stor del av kundkontakter vilka du främst kommunicerar med via telefon, mail och chatt. Vidare innebär dina dagliga arbetsuppgifter:

- Hantera frågor och ärenden från kunder samt lösa eventuella kundkrav och problemställningar.
- Stötta och vägleda kunderna genom företagskontakten med Polhus, där din huvuduppgift blir att leverera en hög service- och kundnöjdhet samt att få kunderna att känna sig bekväma och trygga i sina köp.
- I rollen ingår även sälj och merförsäljning, i huvudsak vid inkommande samtal från kunder.
- Lägga beställningar, hantera kundreklamationer samt bistå med diverse leveransinformation.
- Hantera övriga administrativa uppgifter.


Som medarbetare hos Polhus kommer du att bli utbildad och väl insatt i deras produktutbud för att på bästa sätt kunna leverera professionell support och service mot företagets kunder. Arbetstiderna är 08:30 - 17:00 och din placering är centralt i Malmö. Bolaget flyttar inom kort till större lokaler i ett led i deras expansion.

Din bakgrund
För att lyckas i rollen som CSA tror vi att du tidigare har arbetat med kundservice, gärna i en liknande roll och inom e-handel. Ett krav för tjänsten är att du behärskar det danska språket på god nivå, modersmål är att föredra. Det viktigaste är att du brinner för kundservice och sätter stor vikt vid- och ära i ett bra kundbemötande. Har du dessutom tidigare erfarenhet av e-handel samt har arbetat i systemet Zendesk ses detta som starkt meriterande för tjänsten. Har du intresse för försäljning -och/eller har haft inslag av försäljning i dina tidigare roller, är det meriterande men inget krav.

Om dig
Du trivs med ett högt tempo och en dynamisk arbetskultur där beslutsvägarna är korta och initiativ välkomnas. Självklart brinner du för serviceyrket och förstår vad det innebär att arbeta i ett litet företag som expanderar och vill vara med på företagets utvecklingsresa. Du är van vid att arbeta självgående men välkomnar även samarbete med dina kollegor. Som person tror vi att du är stresstålig och trivs i serviceyrket. Du förstår vad det innebär att arbeta i ett litet företag som expanderar och vill vara med på den resan. Delar av arbetsdagen kan vara intensiv och du har mycket eget ansvar och trivs i den rollen, andra delar av dagen jobbar vi ihop i olika projekt och bra teamkänsla och samarbetsförmåga är viktigt.

Vi erbjuder dig
I rollen som CSA ges du möjligheten att axla en spännande och viktig roll i ett starkt expansivt bolag som har en lång erfarenhet och kunnighet inom området. Du ansluter till ett stabilt och framgångsrikt bolag som gjort avtryck på den internationella marknaden. Du omges av drivna och kompetenta kollegor som med värdefull kompetens och erfarenhet kommer vara ett stort stöd för dig i verksamheten och i din fortsatta utveckling. Medarbetarna är Polhus viktigaste resurs och tillsammans värnar man om en hög trivsel på arbetsplatsen och arbetar aktivt för ett välkomnande och inkluderande arbetsklimat med tydlig laganda.

Placering & start
Tjänsten är placerad centralt i Malmö och tillsättning är omgående eller enligt överenskommelse.

Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Daniel Hilvardén på telefonnummer 040-6434840 alternativt via mail: info(at)ecommercerecruit.se

Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan.

Customerservice #Customer #Polhus #Danish #Denmark #Danish #Danska #Ecommercerecruit

Sammanfattning

  • Arbetsplats: E-commerce Recruit
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2020
  • Ansök senast: 6 november 2020

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

22 april 2024

22 april 2024

Kundservice

Kundservice

22 april 2024

21 april 2024