Project Assistant

Arbetsbeskrivning

Har du bakgrund inom byggbranschen och är en driven person som tycker om administrativa arbetsuppgifter? Vill du vara spindeln i nätet där du är med och samordnar projekt? Då kan den här tjänsten vara rätt för dig. För kunds räkning söker vi nu en projektassistent!

Dina arbetsuppgifter

Som projektassistent har du en varierande vardag med olika arbetsuppgifter. Du kommer arbeta nära projektledaren där du kommer få hjälpa till med administrativa uppgifter, vara med vid prissättning, hitta lösningar i kommande projekt och förankra dessa lösningar. Du kommer även ha nära kontakt med företagets kunder. I det stora hela kommer du som projektassistent arbeta som spindeln i nätet där du samordnar både små och stora projekt. Det finns stora möjligheter att växa i rollen och efter tiden bli en av företagets projektledare.

Om företaget

Levanten & CO grundades 1958 och har sedan dess varit verksamt som entreprenadföretag. Tillsammans med våra Kunder försöker vi finna kostnadseffektiva och innovativa produktionslösningar. Idag arbetar vi med fastighets- och industriunderhåll samt totalåtaganden för byggprojekt inom många områden.

Företagets kunder återfinns inom handel, industri, logistik, kommunikation samt privata fastighetsägare.


Din profil

Skallkrav:
Engelska i tal och i skrift

Meriterande:
Högskoleutbildning inom bygg eller liknande
Erfarenhet inom byggbranschen

Personliga egenskaper:
Eftersom du kommer ha en betydande roll i samordning av olika projekt samt ha mycket kundkontakt ser vi att du som person är lösningsfokuserad, har ett stort driv och är strukturerad.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Ort: Norrköping
Omfattning: 100%
Tider: 7-16, måndag till fredag
Start: omgående

Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Bifoga CV och personligt brev via den externa länken.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 21 november 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Vill du vara med i vårt sammansvetsade team?

24 november 2020

24 november 2020

Administratör KHS kommunal hjälpmedelssamverkan

Administratör KHS kommunal hjälpmedelssamverkan

24 november 2020